2011. július 22., péntek

3D RAW-technika

Kinéztem egy fülbevalót, amihez el kellett sajátítanom a 3D RAW technikát. Először vagányan nekiálltam kásagyönggyel, mert hát, biztos menni fog alapon...aztán áttértem nagyobb méretű gyöngyökre... majd az alapgyöngyökhöz más színűt használtam... Majd a sokadik próbálkázásra vééégre megértettem!!!

Szuper mutatós a dolog, s most hogy leesett a 20 fillér, már oké is. Mint ahogy a spirálfűzést, ezt is el fogom majd magyarázni, úgy ahogy én felfogtam végre. :) DE nem most. 22:27 van, nem láááátok, nem gondolok. :)

Szóval lógok 2, azaz kettő leírással. Hátha más is úgy érti meg, ahogy én. :)


u.i.: 22:45 Muszáj volt kipróbálnom kásagyönggyel (egyszínűvel), hogy boldogulok-e majd holnap a feladattal, s jelentem: Igen. Sikerült. :) Viszont delica helyett sima gombóc kása kell majd, mer így szögletesebb a kelleténél. Így is jó, de más a cél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése