2011. október 22., szombat

Simulós caprichos-testvérek

Amikor elkészítettem első caprichos karkötőmet kis időbe telt, míg megszoktam, hogy nem simul a csuklómhoz. Aztán egy ismerősöm is szemet vetett a karkötőmre, de úúúgy, hogy rásimul a csuklójára.
Gondoltam: ez egyszerű lesz! Fogom, s gumis damilra fűzöm, s kész is van... Na, meg ahogy a Móricka elképzeli. :) A gumis damilom olyan vastag volt, hogy nem tudtam kétszer átfüzni az érintett gyöngyökön, másik gyönggyel meg nem akartam csinálni, mert az nyomot hagyott volna a harmónián. :) Így úgy döntöttem kapcsot kapnak. Egyiknek csőkapocs jutott, a másiknak egy T-kapcsot. Csővel nekem jobban tetszik, de nem volt itthon több ilyen méretű csőkapcsom, s a nagyobban iszonyatosan bufurc lett volna. :)



Két okból is keskenyebbet készítettem, mint a múltkor:
1. Legyen ilyen is
2. Ezúttal nem akril, hanem üveggyöngyökkel díszítettem, s árából kifolyólag nem vettem sokat, így ennyire futotta. De most, hogy látom, milyen jól néz ki velük ez a fajta karkötő, be fogok ruházni szélesebbekhez is belőlük.

6 megjegyzés:

  1. Szépek és elegánsak lettek !!!
    A rózsaszínű a nyarat idézi a kék egy kicsit talán a telet már !!!
    Kell még őszit és tavaszit is készitened hogy itt is meglegyen a kis család !!!

    VálaszTörlés
  2. Szépek lettek!! Nekem is jobban tetszik ez a kapcsos megoldás, nem szeretem ha a karkötő lötyög a csuklómon :))

    VálaszTörlés
  3. Nah, hála Istennek! Tegnap óta nem tudtam kommentelni..
    Ha másnak is ilyen problémája lesz, váltson böngészőt... Pedig én nagy explorer fan vagyok, és védem mindig, mert mindenki utálja, de most betelt a pohár. :)

    Vissza a karkötőkhöz:
    Köszönöm a kedves kommenteket! :) Akkor még kettő kell a kollekcióhoz. :)

    VálaszTörlés
  4. Midkettő nagyon tetszik, nem tudnék választani közülük.:-) Tök jó ötlet, hogy keskenyebbre fűzted! Szerintem ezt én is kipróbálom. Az eredeti szélességhez nem lenne türelmem.:-)

    VálaszTörlés
  5. A rózsaszín-fehér megfogott!:)))

    VálaszTörlés