2011. október 23., vasárnap

Kis komment-help :)

Tegnap megint előfordult, mi már egyszer megtörtént a Blogger háza táján, hogy nem hagyott kommenteket írni...
Egyszer már csinált ilyet, de nem emlékeztem a megoldásra, így utána néztem a neten.
Az üzenet amúgy az volt, hogy ezzel az email-címmel nincs hozzáférésed ehhez az oldalhoz, vagy vmi ilyesmi jó kis duma..még a saját blogomhoz se írhattam. :)))
Ez általános probléma Explorer-t használóknál. Megoldás a böngészőváltás. Az az igazság, hogy én nagy Explorer fan vagyok, védtem, mintha a rokonom lenne, de most aztán betelt a pohár. :) Mindenféle böngészőm van, most épp a Chrome-ot kínzom, ő meg engem...Miért vagy ilyen beteges kedves kis explorer? :))) Na, de elhatároztam, hogy explorer-rokont megfosztom a "plorer"től, s csak exrokon lesz. :))

Remélem, most már mindenkinél tudok kommentelni, mert szebbnél-szebb alkotásokat láttam, s majd felrobbantam, hogy grafomán énem nem tudom kibontakoztatni, s elismerő megjegyzést hagyni!

2 megjegyzés:

  1. Én is jártam így és rájöttem hogy az volt a hiba hogy arra is tettem pipát hogy maradjon bejelentkezve és ekkor én sem tudtam írni , amikor kitöröltem belőle a pipát akkor sikerült !
    Probáld ki te is nem e ez a hiba !!!

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy, de nekem az sosincs kipipálva...
    Ez bizony a böngésző sara jelen esetben.

    VálaszTörlés