2011. október 18., kedd

Őszi asszimetrikus

Ildikótól kaptam PIF-ben egy Őszi asszimetrikus szettet. Nagyon megtetszett nekem a medál, s ő nagyon kedves volt, s elküldte a mintáját, de bárki számára elérhető a blogján. Mit ne mondjak, nem bíííírtam abbahagyni a fűzését. Meg nem mondom hány darabot csináltam.
A karláncot a tőle kapott karlánc alapján készítettem el, hogy legyen egy teljes, más színű szettem.
Ildikó még egyszer (sőt ezerszer) köszönöm ezeket a csodás ékszereket!

Íme a művem:





Ildikó ajándéka amúgy lavinát indított el bennem. :) Na nem rossz lavinát, épp ellenkezőleg:
Ezidáig idegenkedtem a drótos-láncos dolgok alkotásától, most meg! Ajajj... Nem is értem, miért nem csináltam ezt eddig? Pedig technika órán is szerettem formálni a drótot. :)
A szerszámokat az én drága uram, és apósom műhelyéből szedtem össze, de a következő rendeléssel saját eszközökre is szert óhajtok tenni.. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy szépek a színeik is !!!
    A zöld és a rózsaszín fehérrel mindig nagyon tetszett !
    A rózsaszin fekete is nagyon találó lett !!!
    Nekem is van hasonló !!!

    VálaszTörlés