2011. október 21., péntek

PIF-ajándékom Ildinek

Ma örömmel olvastam Ildi email-jét, hogy megérkezett hozzá a PIF-ajándékom. Annak pedig még jobban örültem, hogy tetszik is neki!
Egy kör alakú, duci üveggyöngyöt foglaltam be, majd láncra tettem, díszíttem. Amikor Ildi jelentkezett a PIF-re, egyből tudtam, hogy abból a gyöngyből készül majd neki az ajándék, de hogy mi az akkor alakult ki, amikor készítettem.
Utazása során a bélelt borítékon túl egy mobiltartó védte, ami egy másik család tagja. Az ő familiáját is hamarosan megmutatom, ő is szapora egy pára. :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép és elegáns!! Nekem is tetszik

    VálaszTörlés
  2. Szép lett a nyaklánc, a színe is tetszik!!

    VálaszTörlés
  3. BombiÉvi !
    Az én fotóm nem sikerült ilyen jól mert csak keveset tudtam fotózni , kifogyott az elem!
    Én viszont nem fogytam ki a köszönöm szépenből
    és a dícséretből !!!
    Még egyszer köszönöm a szép és elegáns ajándékot !!!!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Ildi! Nagyon örülök, hogy tetszik!!
    És annak is nagyon örülök, hogy Neked Ildikó, és Neked Marcsi szintén elnyerte a tetszéseteket!

    VálaszTörlés