2011. szeptember 26., hétfő

Első PIF játékom, gyertek, gyertek!!!

Már régóta szemeztem ezzel a játékkal, s a minap kapva kaptam rajta Ildikónál.
Mivel még egy jelentkezője sem volt, gondoltam, itt az alkalom!



A szabályokról:
1. Bárki játszhat, akinek blogja van.
2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést, melyben jelentkezik, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek.
3. A "nyertesek" kötelezően vállalják, hogy kiteszik ezt a felhívást a blogjukban és a fent írtak szerint ők is továbbviszik. (Csak ebben az esetben jár az ajándék tőlem!)

Tessék jelentkezni! Márcsak azért is, mert van még egy csomóóó játékötletem, amelyeket addig jusztse indítok el, míg ez folyik. Lécci, lécci, ne hagyjatok cserben, ne kelljen az összes ajándékomat magamnak megtartanom! :)
Kedves nem gyöngyös olvasók, kik rendelkeznek bloggal! TI IS JELENTKEZHETTEK ÁÁÁM!

8 megjegyzés:

  1. Éva !
    Játszani szeretnék nálad az első vagyok talán !!!

    VálaszTörlés
  2. Jajj, de örülök, hogy máris van egy jelentkező! Igen, Te vagy az első!!!
    Még két hely kiadó!
    Hirdessd meg te is a játékot, írd meg a címed az email-címemre, ahová mehet az ajándék, s igyekszem hamar készíteni neked valami szépet!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper gyors vagy Bombocos ! Elég kiírnom hogy nálad játék van ?
    Azt már megtettem !

    VálaszTörlés
  4. Sajnos nem. :( Mert azzal nem jön létre újabb ág. Neked is meg kell hirdetni, ugyanezekkel a feltételekkel..vagyis neked is kell újabb ajándékokat készíteni, s adni, ha jelentkeznek a játékra, s ők is meghirdetik...stb...
    (Egyszerűen mentsd el innen a képet, másold a szöveget.)
    Szuper gyorsaságom eddig tartott, most megyünk boltba. ;)

    VálaszTörlés
  5. Ez jó játék nagyon! :) De sajna, én nem tudok ajándékot készíteni... így átadnám a harmadik helyért járó mindenféle jó kis dolgot! :(

    VálaszTörlés
  6. Hát, sztem nem a harmadik lennél, hanem a második. ;)

    Hahóóó még 2 hely kiadó!!!!

    VálaszTörlés
  7. Uhh, már számolni sem tudok? :D :D

    VálaszTörlés