2011. augusztus 23., kedd

Peyote karlánc numero uno :)

Kicsit csálé, kicsit pontatlan, de az enyém! :)
Csálésága és pontatlansága természetesen bizonyos százalékban az én saram, de nagyobb a felelőssége a babarózsaszín gyöngynek, amely nem japppány, hanem a másik sárga népnek a kínainak köszönhető. ( Pedig úgy emlékeztem, hogy csehnek vettem, de remélem, csak rosszul emlékszem, mert akkor ez egy cseh szégyen. :) )
Már egyből az elején észrevettem, hogy nem stimmel, de annyira tetszett így a szinösszeállítás, hogy azt mondtam, inkább legyen csálé, de ilyen színű! :)
Amikor a képeket készítettem, Marcika ragaszkodott hozzá, hogy ő legyen a modell. A buci kis kezek őhozzá tartoznak. :)




Ééés a minta:

2 megjegyzés:

  1. Azon a kis csuklón, na meg önmagában is egyszerűen szép!:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Zsu! :) Ügyesen el kellett rejteni, hogy ne látszódjon, hogy lóg rajta. :)

    VálaszTörlés